۱۳۹۲ مهر ۶, شنبه

متن افشا شده مذاکرات تلفنی اوباما و حسن روحانی

متن افشا شده مذاکرات تلفنی اوباما و حسن روحانی. 6 مهر- 92
خـــبر فـــوری: متن مذاکرات تلفنی اوباما و حسن روحانی افشاء شد! یک منبع موثق گفت در حالی که دکتر حسن روحانی عازم فرودگاه بود زنگ موبایل وی به صدا در آمد و این مکالمه شکل گرفت: حسن: الو؟ باراک: چطوری حسن؟ منم باراک! حسن: الو؟ الو؟ صدا نمیاد! باراک: حسن دست بردار! خودت رو سیاه کن! حسن: جون باراک صدات خش خش داره! باراک: خب برادرامونن دارن گوش میدن! حسن: آها خب! من فکر کردم خط ت خرابه! باراک: میگم حسن حالا کجا به این زودی؟ یه چایی میخوردی! حسن: قربون دستت بسکه بهمون چایی دادی... باراک: حالا میگم بالاخره ما قرار بود همدیگر را ببینیم یا نبینیم؟ حسن: به گمونم قرار بود ببینیم! باراک: خب مرد حسابی چرا قایم موشک بازی در آوردی؟ حسن: ائه تو قایم موشک بازیم بلدی؟ ناقلا اسرار ما را خوب بلدین ها! باراک: میگم من حس کردم ایرانی ها تعارفی ن ها، واسه همین زنگ زدم! حسن: خب تو که می دونستی خودت می اومدی دست می دادیم شیرینی شم میخوردیم دیگه! باراک: حالا بذار من با این کنگره سنگامو وا بکنم، وقت زیاده! حسن: باشه! باراک: خیر پیش! به آغا سلام برسون بگو همین جوری نرمش کنه واسه کمرشم خوبه! حسن: باشه بهش میگم گودتدلیس! یعنی بای! باراک: بای دود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر